Reklamace a vrácení

Něco není se zásilkou a nebo produktem v pořádku? Nebo jste nakoupili jiné zboží, než potřebujete? V pohodě, to se stane, pojďme to vyřešit

Zásilka není v pořádku

Nebyla zásilka doručena v pořádku? Ideálně jí nepřebírejte. Pokud jste ale převzali, tak nám pošlete na email info@kralovstvizdravi.cz fotku, ať můžeme zahájit reklamaci u přepravce. Vám mezitím pošleme zásilku novou na naše náklady.

Zboží není v pořádku

Je zboží poškozené a nebo je něco špatně? Prosím, ihned nám zavolejte na telefonní číslo a nebo email info@kralovstvizdravi.cz ať to můžeme začít ihned řešit.

Něco v objednávce chybí

I když se snažíme nedělat chyby, tak i přesto jsme jen lidé a zrovna u vás jsme chybu udělali? To nás moc mrzí a slibujeme, že najdeme místo, kde se chyba stala a pokusíme se jí opravit. Víme, že to vám chybějící zboží v danou chvíli nenahradí. Proto prosíme, kontaktujte nás co nejdříve a my vám zašleme chybějící zboží ihned znovu na naše náklady a samozřejmě malá omluva nebude chybět.

Zboží není to, co jsem čekal, chci jej vrátit

To se stane i nám. Víme, že objednat přes internet není to stejné, jako si to předem osahat a vyzkoušet v obchodě. Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, tak jen stačí poslat k nám zpět na adresu:

Technologická 376/5, 708 00, OSTRAVA!!!

Také nás prosím informujte telefonicky +420 704 713 284 a nebo na email info@kralovstvizdravi.cz ať vše urychlíme a vyřešíme k vaší spokojenosti.

Peníze vám samozřejmě vrátíme zpět na váš účet ihned.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení