Reklamace a vrácení

 

Něco není se zásilkou a nebo produktem v pořádku? Nebo jste nakoupili jiné zboží, než potřebujete? V pohodě, to se stane, pojďme to vyřešit

Zásilka není v pořádku

Nebyla zásilka doručena v pořádku? Ideálně jí nepřebírejte. Pokud jste ale převzali, tak nám pošlete na email info@kralovstvizdravi.cz fotku, ať můžeme zahájit reklamaci u přepravce. Vám mezitím pošleme zásilku novou na naše náklady.

Zboží není v pořádku

Je zboží poškozené a nebo je něco špatně? Prosím, ihned nám zavolejte na telefonní číslo a nebo email info@kralovstvizdravi.cz ať to můžeme začít ihned řešit.

Něco v objednávce chybí

I když se snažíme nedělat chyby, tak i přesto jsme jen lidé a zrovna u vás jsme chybu udělali? To nás moc mrzí a slibujeme, že najdeme místo, kde se chyba stala a pokusíme se jí opravit. Víme, že to vám chybějící zboží v danou chvíli nenahradí. Proto prosíme, kontaktujte nás co nejdříve a my vám zašleme chybějící zboží ihned znovu na naše náklady a samozřejmě malá omluva nebude chybět.

Zboží není to, co jsem čekal, chci jej vrátit

To se stane i nám. Víme, že objednat přes internet není to stejné, jako si to předem osahat a vyzkoušet v obchodě. Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, tak jen stačí poslat k nám zpět na adresu:

17. listopadu 3209, 723 00, Ostrava - Martinov

Také nás prosím informujte telefonicky +420 704 713 284 a nebo na email info@kralovstvizdravi.cz ať vše urychlíme a vyřešíme k vaší spokojenosti.

Peníze vám samozřejmě vrátíme zpět na váš účet ihned.